Zuzuu
Menü
Kategoriler
Üye Girişi
Şifremi Unuttum
Üye ol
Sepetim

Sıkça Sorulan Sorular

ÜYELİK

Sitenin sağ üst köşesinde yer alan Üyelik bölümünde bulunan "Üye Ol" linkine tıklayıp bilgilerinizi doldurarak üyelik işlemini gerçekleştirebilirsiniz. 

Üye olmak için tıklayınız!

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Ürünü sepetinize ekleyin, satın al butonuna tıklayın. Açılan pencerede Üye Olmadan Devam Et butonuna tıklayarak siparişinizi verebilirsiniz. 

Üyeligimi nasil iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için onlinedestek@kip.com.tr adresine mail göndererek süreci başlatabilirsiniz.

Üye olurken belirlediğim iletişim tercihimi nasıl değiştirebilirim?

Giriş yaptıktan sonra "Üye Bilgileri" bölümünde bilgilerinizin yer aldığı bölümden değiştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Sayfanın sağ üst köşesinde bulunan "Hesabım" ve "Şifremi unuttum" adımından sitemize kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi veya cep telefonu numaranızı girin. Mail adresinize veya telefonunuza gelen Şifre Yenileme bağlantısına tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Siteye üyelik bilgilerim ile neden giriş yapamıyorum?

Lütfen öncelikle üye oldugunuz e-posta ve şifrenizi kontrol ediniz. Şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-postanıza gelen link üzerinden yeni şifre oluşturabilirsiniz. E-posta ve şifre bilgilerinizi doğru olarak girmenize rağmen, hesabınıza ulaşamıyorsanız 0212 484 0 401 numaradan çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

E-bülten aboneliği ile üyelik oluşturmak arasında ne fark var?

E-bülten üyeliği ile KİP'in güncel kampanya, indirimlerinden ve yeniliklerinden kayıtlı e-postanız üzerinden haberdar olabilirsiniz. Kip.com.tr'de üyelik oluşturarak ise özel fırsatların sunulduğu eşsiz bir alışveriş deneyimi yasayabilirsiniz. Kip.com.tr’de alışveriş yapabilmek için öncelikle hesap oluşturmanız gerekir. Ayrıca KİP hesabınızda istediğiniz zaman satın aldığınız ürünler hakkında sorularınızı iletebilir ve önceden sipariş verdiğiniz ürünleri kolay bir şekilde tekrar sepetinize ekleyebilirsiniz.

 

Üyelik ile ilgili aradığınız cevaba ulaşamadıysanız;

0212 484 0 401 numaradan çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.



SİPARİŞ


Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına, aradığınız ürünü yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden ilgili ürün grubunu seçerek istediğiniz ürünlere ulaşabilirsiniz. Sıralama ve filtreleme butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.

Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.
Üyeliksiz alışverişlerde Sipariş Takibi linkine tıklayarak sipariş numaranızı, e-posta adresi veya cep telefonunuzu girerek siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Satın aldığım ürünle ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?

0212 484 0 401 numaralı hat üzerinden çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Oluşturduğum siparişe ürün eklemesi ya da çıkarması yapabilir miyim?

Yaptığınız ödeme tutarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Eklemek istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturmalısınız.

Siparişim kaç gün içinde kargoya teslim edilecektir?

Siparişleriniz ortalama 2-4 iş günü içerisinde gönderilmektedir. Hafta sonu ve resmi tatil günleri dahil değildir. İndirim dönemlerinde ise yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi 7 ile 15 gün arasında değişebilmektedir.

Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Ödemesini gerçekleştirdiğiniz siparişlerin teslimat adresi değişimi, ürünleriniz kargo şirketine teslim edilmemiş ise gerçekleştirilebilir. Talebinizi çağrı merkezimizi 0212 484 0 401 numaralı telefondan arayarak iletebilirsiniz.

Siparişim oluşmadığı halde kredi kartımdan ödemesi alındı, ne yapabilirim?

Siparişiniz sırasında oluşan tüm problemler için 0212 484 0 401 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.



TESLİMAT VE KARGO


Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir ?

Siparişleriniz İstanbul içi ortalama 4 iş günü içerisinde Hepsijet ile gönderilmektedir. İstanbul içi Hepsijet'in teslimat yapmadığı bölgelerde (Adalar, Çatalca, Şile, Arnavutköy, Pendik, Silivri ve Tuzla ilçesinin bazı bölgeleri) Yurtiçi Kargo ile gönderim yapılmaktadır. Siparişinizin elinize ulaşması ise teslimat adresinizin doğru olması ve teslimat iline bağlı olarak değişebilmektedir. Hafta sonu ve resmi tatil günleri verilen siparişlerin tedarik süreci ilk iş günü işleme alınacaktır.

İndirim dönemlerinde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 7-15 iş günü arasında değişmektedir.

Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

www.kip.com.tr’den yapacağınız 2950 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 2950 TL altındaki siparişler için kargo ücreti 59,95 TL olarak ücretlendirilmiştir.

Siparişimin kargo bilgilerini nasıl takip edebilirim?

"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyerek, "Siparişlerim" başlığı altında siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.

Üyeliksiz alışverişlerde Sipariş Takibi linkine tıklayarak sipariş numaranızı, e-posta adresi veya cep telefonunuzu girerek siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Sipariş adresinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir veya satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres, o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak kullanılacaktır. 

Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim edecektir. Adresinizde bulunamamanız durumunda siparişiniz geri dönecektir, 0212 484 0 401 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak siparişinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.


İADE


Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

KİP Online Shop’tan aldığınız siparişleri, teslim aldıktan sonra 30 gün içinde iade edebilirsiniz. İade işlemi için aşağıdaki adımları takip etmeniz yeterlidir: 

  1. Siparişlerim alanından bir iade talebi oluşturun ve kargo iade kodunuzu alın. 
  2. İade talebinizi faturanın üzerine yazın. 
  3. Ürünü Yurtiçi Kargo’ya teslim edin. 

İade işlemlerinde "İade Koşulları" başlığında belirtilen hususlara dikkat edilmesi gerekmektedir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iade süreci başlatılacaktır. Bu işlem genellikle 5-10 iş günü sürmektedir. 

Üyeliksiz alışverişlerde siparişimi nasıl iade edebilirim?

  1. Sipariş Takibi linkine tıklayın.
  2. Sipariş numaranızı, e-posta adresinizi veya cep telefonu numaranızı girin.
  3. "Detaylar" bölümüne tıklayın, "İade Talebi Oluştur" butonuna tıklayın.
  4. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri seçerek gerekli alanları doldurun ve iade kodunuzu alın.
  5. Ürünü Yurtiçi Kargo'ya teslim edin.

İade koşulları nelerdir ?

  • Ürün, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve hasar görmemiş şekilde tarafımıza ulaştırılmalıdır. 
  • İç giyim ve çorap ürünleri, hijyen sebepleriyle iade edilemez. Parfüm gibi kozmetik ürünler ise ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olması koşuluyla iade edilebilir. 
  • Ürünün satış faturasında bulunan iade bölümünü doldurarak göndermelisiniz. 
  • Fatura firma adına düzenlenmişse, "Ürün Birim Fiyatı + KDV" tutarında bir iade faturası kesilerek gönderilmelidir. İade faturası olmadan firma adına düzenlenen sipariş iadeleri kabul edilmez. 
  • Kullanılmış ürünlerde, ticari değer kaybı oluşmuşsa bu bedeli ödeme yükümlülüğünüz bulunmaktadır. 

 

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Yurtiçi Kargo ile yapılan iade gönderileri ücretsizdir. Ancak farklı bir kargo şirketini tercih ederseniz, kargo ücreti tarafınızdan karşılanır. 


İade süresi ne kadar?

Tüketici Kanunu’ndaki “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” maddesine göre, iade süresi ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 30 gündür. Kusurlu ürün iadeleri de bu süre içinde gerçekleştirilebilir. 

İade işleminden sonra geri ödeme ne zaman hesabıma yansır?

İade ettiğiniz ürünler, iade şartlarına uygunluk açısından kontrol edilmektedir. İadeniz kabul edildikten sonra tarafımızdan para iadesi yapılır ve e-posta yoluyla bilgilendirilirsiniz. Geri ödemenin hesabınıza yansıma süresi, bankanıza bağlıdır ve tarafımızca müdahale edilemez. 

Taksitli alışverişlerinizde taksit tutarlarının banka hesabınıza yansıma şekli, bankanızın kendi sistemiyle ilgili bir durumdur. Taksitli işlemlerde ücret bankaya aktarılır ancak bankanız bu tutarı kredi kartınıza taksitli bir şekilde iade eder.


İade edeceğim ürünü hangi adrese göndermeliyim?

İade gönderim adresimiz aşağıdaki gibidir. Kargo alıcı kısmına “İnternet Satışı İade Departmanı” yazmayı unutmayınız. 

Adres: 
Gürmen Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. 
İNTERNET SATIŞI DEĞİŞİM VE İADE DEPARTMANI 
Yeşilköy Mah. Atatürk Cad. 
Dünya Ticaret Merkezi No:10 1-28 Çarşı Bodrum Kat 
Yeşilköy-Bakırköy/İSTANBUL 

Ürünlerinizi ücretsiz olarak Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz. 



ÖDEME


Ödememi hangi şekillerde yapabilirim?

kip.com.tr’de ödeme işleminizi kredi/banka kartı ve Garanti Pay ile gerçekleştirebilirsiniz.

Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini yabancı ülke kartları hariç diğer bankalara ait MASTER, VISA, TROY ve AMERICAN EXPRESS kartlar ile yapabilirsiniz. Garanti Bonus, Axess, Paraf, Ziraat Bankkart, Vakıfbank World, QNB, Maximum, Yapı Kredi World kartlarına değişen oranlarda taksit imkanı sunulmaktadır. 
Diğer tüm banka kartlarını kullanarak tek ödeme seçeneği ile siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Kredi Kartı ile yapılan ödemeler güvenli midir?

Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması süreci, bankaların sunduğu maksimum güvenlik sistem altyapısı ile gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır. Ayrıca dilerseniz 3D Secure seçeneğini de kullanabilirsiniz.

Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim?

Siparişinizi verirken açılacak olan "Ödeme Sayfası"nda anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır. Ödeme adımında kart bilgilerinizi girdikten sonra uygulanabilecek olan taksit seçenekleri de ekranda görünecektir.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

kip.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.