Değerli Üyemiz,

Size daha iyi hizmet verebilmek amacıyla yaptığımız geliştirmeler neticesinde güvenliğinizi gözetmemiz için Üye Giriş alanından " ŞİFREMİ UNUTTUM " butonuna tıklayarak, önceden kayıtlı mail adresinizi ile şifrenizi güncellemenizi rica ederiz.

KİP
Sıkça Sorulan Sorular

ÜYELİK

Sitenin sağ üst köşesinde yer alan Üyelik bölümünde bulunan "Üye Ol" linkine tıklayıp bilgilerinizi doldurarak üyelik işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz "Facebook ile Giriş Yap" butonuna tıklayarak Facebook ile giriş yapabilir ve daha hızlı bir şekilde hesap oluşturabilirsiniz. 

Üye olmak için tıklayınız!

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Alışveriş yapabilmeniz için ürünleri sepetinize attıktan sonra yönlendirileceğiniz ÜYELIK sayfasından "Misafir Girişi" yapmanız gerekmektedir.

Üyeligimi nasil iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için onlinedestek@kip.com.tr adresine mail göndererek süreci başlatabilirsiniz.

Üye olurken belirlediğim iletişim tercihimi nasıl değiştirebilirim?

Giriş yaptıktan sonra "Üye Bilgileri" bölümünde bilgilerinizin yer aldığı bölümden değiştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Sayfanın sağ üst köşesinde bulunan "Hesabım" ve "Şifremi unuttum" adımından sitemize kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi girin. Siteye kayıt olurken girdiğiniz şifreniz kısa bir süre sonra e-mail adresinize gönderilecektir.

Siteye üyelik bilgilerim ile neden giriş yapamıyorum?

Lütfen öncelikle üye oldugunuz e-posta ve şifrenizi kontrol ediniz. Şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-postanıza gelen link üzerinden yeni şifre oluşturabilirsiniz. E-posta ve şifre bilgilerinizi doğru olarak girmenize rağmen, hesabınıza ulaşamıyorsanız 0212 484 0 494 numaradan çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

E-bülten aboneliği ile üyelik oluşturmak arasında ne fark var?

E-bülten üyeliği ile KİP'in güncel kampanya, indirimlerinden ve yeniliklerinden kayıtlı e-postanız üzerinden haberdar olabilirsiniz. Kip.com.tr'de üyelik oluşturarak ise özel fırsatların sunulduğu eşsiz bir alışveriş deneyimi yasayabilirsiniz. Kip.com.tr’de alışveriş yapabilmek için öncelikle hesap oluşturmanız gerekir. Ayrıca KİP hesabınızda istediğiniz zaman satın aldığınız ürünler hakkında sorularınızı iletebilir ve önceden sipariş verdiğiniz ürünleri kolay bir şekilde tekrar sepetinize ekleyebilirsiniz.

 

Üyelik ile ilgili aradığınız cevaba ulaşamadıysanız;

0212 484 0 494 numaradan çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.




SİPARİŞ


Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına, aradığınız ürünü yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden ilgili ürün grubunu seçerek istediğiniz ürünlere ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.

Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.

Satın aldığım ürünle ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?

"Hesabım" sekmesinden siparişinize girdiğinizde siparişinizi seçerek iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa iptal edemezsiniz.

Oluşturduğum siparişe ürün eklemesi ya da çıkarması yapabilir miyim?

Siparişleriniz  bize online olarak ulaşır. Yaptığınız ödeme tutarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Eklemek istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturmalısınız.

Siparişim kaç gün içinde kargoya teslim edilecektir?

Siparişleriniz ortalama 7 iş günü içerisinde UPS Kargo şirketi ile gönderilmektedir. Hafta sonu ve resmi tatil günleri dahil değildir. İndirim dönemlerinde ise yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi 7 ile 15 gün arasında değişmektedir.

Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Ödemesini gerçekleştirdiğiniz siparişlerin teslimat adresi değişimi, ürünleriniz kargo şirketine teslim edilmemiş ise gerçekleştirilebilir. Talebinizi çağrı merkezimizi 0212 484 0 494 numaralı telefondan arayarak iletebilirsiniz.

Siparişim oluşmadığı halde kredi kartımdan ödemesi alındı, ne yapabilirim?

Siparişiniz sırasında oluşan tüm problemler için 0212 484 0 494 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.



ÖDEME


Ödememi hangi şekillerde yapabilirim?

kip.com.tr’de ödeme işleminizi kredi ile gerçekleştirebilirsiniz.

Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini yabancı ülke kartları hariç diğer bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile yapabilirsiniz. Ayrıca bankaların sundukları taksit imkanından da faydalanabilirsiniz. Diğer tüm banka kartlarını kullanarak tek ödeme seçeneği ile siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Kredi Kartı ile yapılan ödemeler güvenli midir?

Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması süreci, bankaların sunduğu maksimum güvenlik sistem altyapısı ile gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır. Ayrıca dilerseniz 3D Secure seçeneğini de kullanabilirsiniz.

Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim?

Siparişinizi verirken açılacak olan "Ödeme Sayfası"nda anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

kip.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.