İade

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra herhangi bir sebepten (kargo hasarı, üretim hatası, cayma hakkı, vs) dolayı ürünlerinizi iade etmek istiyorsanız, ürünlerin elinize geçtiği tarihten itibaren en geç 14 gün içerisinde, siparişlerim alanından "İade Et" butonu ile iade talebi oluşturup kargo iade kodu alarak ve fatura üzerine iade talebinizi yazarak Yurtiçi Kargo firmasına teslim etmeniz gerekmektedir. 

"3 Al 2 Öde" kampanyalı alışveriş kapsamındaki iade taleplerinde, satın aldığınız bütün ürünleri iade etmeniz gerekmektedir. Beden kaynaklı bir sorun yaşıyorsanız, satın aldığınız ürünleri iade ederek yeni sipariş oluşturabilirsiniz. Kampanyalı üç üründen en az birinin iade edilmemesi durumunda iade edilmeyen ürün/ürünlerin satış fiyatı toplam alışveriş tutarından mahsup edilir.

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-10 iş gününü kapsamaktadır.

İade koşulları nelerdir ?

- Ürünü orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza iade etmeniz gerekmektedir.

- İç Giyim ve Çorap ürünlerinde hijyen koşulları gereği iade yapılamamaktadır. Parfüm gibi kozmetik ürünlerini ambalajı açılmamış ve kullanılmamış ise iade edebilirsiniz.

- Eğer fatura firma adına kesilmiş ise, ilgili firmanın düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’ şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası firmalar adına düzenlenen sipariş iadeleri, iade faturası kesilmediği takdirde kabul edilmeyecektir.

- Ürünü, tarafınıza teslim edildiği andaki hali ile geri vermekle, kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybını ödemekle yükümlüsünüz.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz ve ürünün size teslimatını yapan kargoyu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. Ücretsiz olarak Yurtiçi Kargo  ile gönderebilirsiniz. İade için Yurtiçi Kargo dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.


İade etme süresi kaç gündür?

İade süresi, Tüketici Kanunu’ndaki, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gündür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren otuz gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

kip.com.tr, iade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol etmektedir. İadeniz kabul edildiğinde ve tarafımızdan para iadeniz gerçekleştiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz. İadenin hesabınıza yansıma süresi, banka tarafından belirlenmektedir ve tarafımızdan müdahale edilememektedir.

Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim? 

Online Shop'ta vermiş olduğunuz siparişlerinizde, 14 gün içerisinde mağazalarımızda değişim gerçekleştirebilirsiniz. 

İade edeceğim ürünü hangi adrese gönderebilirim?

İade için ürünün gönderileceği adres aşağıda belirtilmiştir. Kargonuzu gönderirken alıcı bölümünde "İNTERNET SATIŞI İADE DEPARTMANI" bilgisini belirtmenizi rica ederiz. Ücretsiz olarak Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz.

Gürmen Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. İNTERNET SATIŞI DEĞİŞİM VE İADE DEPARTMANI

Yeşilköy Mah. Atatürk Cad. Dünya Ticaret Merkezi No:10 1-28 Çarşı Bodrum Kat Yeşilköy-Bakırköy/İSTANBUL